گزارش
عقد تفاهم نامه همکاری با سازمان «سمت»
بازدید دکتر ذبیحی سرپرست سازمان «سمت» از مدرسه اسلامی هنر
عقد تفاهم نامه همکاری با سازمان «سمت»
همکاری با نهادها و مراکز علمی و پژوهشی از اهداف مهم مدرسه اسلامی هنر محسوب می‌شود. سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) از مهم‌ترین مراکز علمی و پژوهشی در سطح کشور است.
دوره بین المللی نقوش هندسی ایرانی‌اسلامی 2018
به همت دفتر ارتباطات بین‌الملل برگزارشد
دوره بین المللی نقوش هندسی ایرانی‌اسلامی 2018
یک تجربه هیجانی و متفاوت هنری در عصرهای گرم تابستان
گزارشی از کافه تئاتر "سرّ سوت کشدار سرآشپز"
یک تجربه هیجانی و متفاوت هنری در عصرهای گرم تابستان
نقش تعیین کننده شخصیت‌پردازی در درام قرآنی
46مین نشست دراماتورژی قرآن کریم
نقش تعیین کننده شخصیت‌پردازی در درام قرآنی
نشست 46 دراماتورژی قرآن کریم با حضور جناب آقای مسعود احمدیان برگزار شد. ایشان متولد 1344 و نویسنده­ی چند اثر سینمایی از جمله سیانور و دموکراسی تو روز روشن و آثار دیگری هستند.
اقتباس از منابع مقدس برای سینمای داستانی
47مین نشست دراماتورژی قرآن کریم
اقتباس از منابع مقدس برای سینمای داستانی
چهل و هفتمین نشست تخصصیِ دراماتورژی قرآن کریم با حضور آقایان دکتر مسعود نقاش زاده و هادی نائیجی در روز دوشنبه 8 مرداد 1397 برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه معاونت آموزش عالی
مراسم تودیع و معارفه معاونت آموزش عالی
در تاریخ 19 اردیبهشت 1397، مراسمی با حضور مدیران، همکاران و دانشجویان مدرسه اسلامی هنر، برای تودیع جناب دکتر کاظمی از سمت معاون آموزش عالی و معارفه جناب آقای دکتر بازرگانی برگزار گردید.
جلسه دفاع پایان‌نامه دکتری جناب مهدی امینی
جلسه دفاع پایان‌نامه دکتری جناب مهدی امینی
جلسه دفاع پایان‌نامه دکتری حکمت هنر دینی با عنوان «فرآیند ادراک حسی زیبایی مبتنی بر آراء ملاصدرا» به پژوهش آقای مهدی امینی و به راهنمایی و مشاوره آقایان دکتر محمد فنایی اشکوری و دکتر عبدالله فتحی برگزار شد.
در سنین متفاوت، درک متفاوتی از آثار کلاسیک داریم
در 27مین مهمانی چای و داستان بیان شد:
در سنین متفاوت، درک متفاوتی از آثار کلاسیک داریم
3 اردیبهشت 1397، مدرسه اسلامی هنر میزبان احسان رضایی منتقد، روزنامه نگار و داستان نویس جوان کشورمان بود.
تجربه های داستان ساز، سفر اول
سفرنامه
تجربه های داستان ساز، سفر اول
در برنامه‌های «تجربه‌های داستان‌ساز» قرار است داستان‌نویسان تجربه‌هایی کسب کنند که در حالت معمول امکان کسب این تجربه‌ها چندان مهیا نیست. از آن‌رو که سوژه و ایده‌ی اولیه‌ی غالب داستان‌ها و فیلم‌ها، با «تجربه» بدست می‌آید.