کرسی کتابت

هو الجمیل

مدرسه کتابت قرآن کریم برای فروردین ماه امسال، همایشی همچون سال گذشته در برنامه داشت که رویدادی پژوهشی با حضور پژوهشگران خوشنویسی از داخل و خارج از کشور بود؛ این رویداد که قرار بود ذیل سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران برگزار گردد، با آغاز شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد و تاکنون از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برای برگزاری مسابقات، تصمیم گیری نشده است.
هم اندیشی و تضارب آراء و رشد جامعه خوشنویسی، در سایه شناخت گذشته این هنر قدسی، مهم‌ترین عامل برگزاری این دست رویدادهاست؛ اکنون که امکان برگزاری حضوری این رویداد ممکن نیست، بر آن شدیم تا با سلسله گفت و گوهایی با اساتید و پژوهشگران داخل و خارج از کشور، گفت و گوهایی متنوعی در زمینه کتابت قرآن را آغاز کنیم.
کرسی کتابت زمینه ای برای طرح سوالات علاقمندان خوشنویسی با اساتید این زمینه است و امیدواریم در سایه این کرسی پژوهش و آزاداندیشی، زمینه های نو برای رشد خوشنویسی قرآنی فراهم شود.
زحمت گفت‌وگوهای کرسی کتابت بر عهده پژوهشگر ارجمند جناب آقای مهدی قربانی که مسئولیت روابط عمومی مدرسه کتابت را نیز برعهده دارند، خواهد بود و بدین سبب پیشاپیش از زحمات ایشان قدردانی می‌گردد.

مدیر مدرسه کتابت قرآن کریم
احسان پورنعمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =