دوره خوشنویسی نستعلیق

مدرسه هنر اسلامی و باشگاه هنرهای اسلامی یونسکو دوره مشترک آنلاین خوشنویسی اسلامی (نستعلیق) را ارائه می کنند.
معرفی:
نستعلیق یکی از ظریف ترین سبک های خوشنویسی ایرانی – اسلامی است. اگرچه این سبک عمدتاً برای اشعار و ادبیات فارسی استفاده می شود، اما قرآن های زیبایی به خط نستعلیق نوشته شده است که خواندن آن ها بسیار لذت‌بخش است.

خوشحالیم که اعلام کنیم یکی از خوشنویسان بزرگ ایران آقای پورنعمان موافقت کرده است که ما را در برگزاری یک دوره آنلاین برای این نوع خوشنویسی یاری کند.

خلاصه دوره:
با محوریت خط نستعلیق به آموزش مبانی خوشنویسی اسلامی و روش های آن می پردازیم. در این دوره سعی بر آن است تا شما را در یادگیری مبانی نستعلیق و تمایز این سبک با سایر سبک های خوشنویسی یاری دهیم.

این دوره برای تمامی علاقمندان به خوشنویسی یا هنرهای اسلامی مناسب خواهد بود، حتی اگر الفبای اسلامی را بلد نباشید، این یک چالش خوب برای شما خواهد بود، زیرا با در نظر گرفتن آنلاین بودن این دوره، مدرس ما از روش های جدیدی استفاده می کند تا به شما آموزش دهد؛ چگونه می توانید مهارت های خوشنویسی خود را بعد از دوره توسط خودتان بهبود بخشید.

آنچه خواهید آموخت:
خواندن و نوشتن الفبای اسلامی
آموزش استفاده از ابزارهای مختلف خوشنویسی
اصول سبک نستعلیق را بیاموزید
یاد بگیرید چگونه در خوشنویسی خود را ارتقا دهید

ابزارهایی که برای این دوره نیاز دارید:
قلم (قلم خوشنویسی)
مرکب (جوهر خوشنویسی)
کاغذ خوشنویسی یا کاغذ شیشه ای
قلم تیز کن (چاقوی خوشنویسی)
دوات و لیقه (جای مرکب و کنترلر)

*لطفاً توجه داشته باشید که این ابزارها می توانند بنا به درخواست شما از طریق آدرس پستی برای شما ارسال شوند.

برنامه و زمان برگزاری دوره:
این دوره 8 جلسه خواهد داشت (بسته به عوامل مختلف از جمله تعداد شرکت کنندگان، اگر بیش از 6 نفر در کلاس داشته باشیم به زمان بیشتری برای اصلاح نیاز خواهیم داشت، بنابراین برای پوشش دادن به یک جلسه کامل نیاز داریم).

هر جلسه حدود 90 دقیقه طول می کشد (در صورت درخواست می توان زمان برگزاری هر کلاس را کاهش داد و در مقابل تعداد جلسات افزایش می یابد) بنابراین دوره آموزشی 12 ساعته است اما شما در تمام مدت با استاد در تماس خواهید بود.

به دلیل اختلاف ساعت، ما باید زمانی را تنظیم کنیم که برای همه مناسب باشد، در این دوره اولین گزینه ما ساعت 16:00 به وقت تهران در روزهای شنبه است ، اما این زمان ممکن است بنا به درخواست شرکت کننده تغییر کند (ما شرایط شما را در بخش های مختلف از جهان درک می کنیم؛ بنابراین تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا همه چیز را تا حد امکان به درستی تنظیم کنیم).

هزینه دوره: 315 یورو
به اطلاع می رساند حداقل قبل از شروع جلسه دوم درخواست پرداخت را داریم .

اگر نیاز دارید که ابزارها را برای شما ارسال کنیم، لطفاً در اسرع وقت به ما اطلاع دهید تا بتوانند به موقع برای دوره به شما برسند (حدود 2 تا 6 هفته طول می کشد تا محموله ما بسته به کشور شما به دست شما برسد).

تهیه کامل ابزار (همه موارد ذکر شده در بالا) 95 یورو + هزینه حمل و نقل هزینه دارد.

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر لطفا با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید و یا به درگاه ذیل مراجعه فرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − نه =