دوره خوشنویسی کوفی

معرفی:
خط کوفی یکی از اولین سبک های خوشنویسی اسلامی است که در طول زمان و تاریخ تکامل یافته است. اگرچه این سبک در اوایل دوران اسلامی مورد استفاده قرار می گرفت و سبک الفبای اسلامی کمی متفاوت از سبک های دیگر است، اما سبک خط کوفی همچنان به ویژه برای اهداف تزئینی و معماری استفاده می شود.

قرآن‌های اولیه که قدمت آنها تقریباً به دوران اولیه اسلام می‌رسد، همگی به سبک کوفی نوشته شده‌اند. بد نیست بدانید که سبک‌های کوفی متفاوت است، اما در این دوره به سبک کوفی اولیه که پایه‌ای برای یادگیری انواع دیگر خط کوفی است، می‌پردازیم.

خلاصه دوره:
با تمرکز بر خط کوفی، مبانی خوشنویسی اسلامی و روش های آن را فرا می گیریم. در این دوره سعی می کنیم شما را با اصول سبک کوفی و ​​تمایز این سبک نسبت به سایر سبک های خوشنویسی آشنا کنیم.

این دوره برای تمامی علاقمندان به خوشنویسی یا هنرهای اسلامی مناسب خواهد بود حتی اگر الفبای اسلامی را بلد نباشید. این یک چالش خوب برای شما خواهد بود زیرا با توجه به اینکه این دوره آنلاین است، مربی ما از روش های جدیدی استفاده می کند که به شما یاد می دهد چگونه مهارت های خوشنویسی خود را بعد از دوره توسط خودتان نیز بهبود بخشید.

آنچه خواهید آموخت:
خواندن و نوشتن الفبای اسلامی
آموزش استفاده از ابزارهای مختلف خوشنویسی
اصول اولیه سبک خط کوفی را بیاموزید
یاد بگیرید چگونه در خوشنویسی خود را ارتقا دهید

ابزارهایی که برای این دوره نیاز دارید:
قلم (قلم خوشنویسی)
مرکب (جوهر خوشنویسی)
کاغذ خوشنویسی یا کاغذ شیشه ای
قلم تیز کن (چاقوی خوشنویسی)
دوات و لیقه (جای مرکب و کنترلر)

*لطفاً توجه داشته باشید که این ابزارها می توانند بنا به درخواست شما از طریق آدرس پستی برای شما ارسال شوند

برنامه و زمان برگزاری دوره:
این دوره پس از حداقل 5 ثبت نام کامل آغاز خواهد شد. این دوره 7 تا 8 جلسه خواهد داشت (بسته به عوامل مختلف مانند تعداد شرکت کنندگان، اگر بیش از 6 نفر در کلاس داشته باشیم به زمان بیشتری برای اصلاح نیاز داریم، بنابراین به یک جلسه کامل برای پوشش آن نیاز داریم.).

هر جلسه حدود 90 دقیقه خواهد بود (در صورت درخواست می توان زمان برگزاری هر کلاس را کاهش داد و در مقابل تعداد جلسات افزایش می یابد) بنابراین دوره یک دوره آموزشی 12 ساعته است اما شما در تمام مدت با استاد در تماس خواهید بود.

به دلیل تفاوت های زمانی، باید زمانی را تنظیم کنیم که برای همه افراد در دوره مناسب باشد. اولین گزینه ما از ساعت 6:00 تا 7:30 بعد از ظهر به وقت تهران (+3:30 GMT) است، اما این زمان ممکن است بنا به درخواست شرکت کنندگان تغییر کند (ما شرایط شما را در نقاط مختلف جهان درک می کنیم، بنابراین تمام تلاش خود را می کنیم تا همه چیز را تا حد امکان تنظیم کنیم.).

هزینه دوره:
245 یورو
به اطلاع می رساند حداقل قبل از شروع کلاس 2 درخواست پرداخت را داریم.

اگر نیاز دارید که ابزارها را برای شما ارسال کنیم، لطفاً در اسرع وقت به ما اطلاع دهید تا بتوانند به موقع برای دوره به شما برسند (حدود 2 تا 6 هفته طول می کشد تا محموله ما بسته به کشور مقصد به دست شما برسد).

عرضه کامل ابزارها (همه موارد ذکر شده در بالا) 95 یورو + هزینه حمل و نقل هزینه دارد (اگرچه اکثر کشورها اجازه ارسال چاقو و جوهر به آنها را نمی دهند، بنابراین ممکن است نتوانیم آنها را ارسال کنیم).

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر لطفا با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید و یا به درگاه ذیل مراجعه فرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 17 =