دوره رنگ و رنگدانه

معرفی
آبرنگ خود را بسازید: رنگدانه های مادر طبیعت زنده می شوند. زیبایی رنگدانه های مادر طبیعت را کاوش کنید و آنها را به مجموعه رنگ آبرنگ خود تبدیل کنید. بیایید و در یک کارگاه یک هفته ای به ما بپیوندید که در آن اشیاء آلی و معدنی دست چین شده طبیعی به رنگ تبدیل می شوند. در پایان دوره، شرکت کنندگان مجموعه ای از آبرنگ های دست ساز خود را به خانه می آورند.

نتیجه دوره
در این دوره فشرده کوتاه، شرکت کنندگان با اصول رنگدانه های طبیعی و روش های مختلف ساخت رنگ آشنا می شوند.
شیمی رنگ ها مورد بحث قرار می گیرد، سپس ریشه ها و گیاهان مختلف رنگرزی داخلی و بین المللی ارگانیک مورد بررسی قرار می گیرد. شرکت کنندگان با پیروی از روش های سنتی، رنگدانه ها را آسیاب، شستشو و استخراج می کنند و رنگ می سازند.
همچنین مواد معدنی و منابع مختلف معرفی و فرآیند استخراج رنگدانه اجرا خواهد شد. شرکت کنندگان از مواد و روش های سنتی برای استخراج رنگدانه ها و تبدیل آنها به رنگ استفاده خواهند کرد.
دانش آموزان تفاوت بین مواد حلال و استخراج را یاد خواهند گرفت و حلال مناسب برای هر رنگدانه را خواهند ساخت.

گواهی
همه دانش آموزان پس از اتمام برنامه خود گواهی فارغ التحصیلی دریافت می کنند که توسط مدرسه اسلامی هنر (ISOA) اعطا می شود.

الزامات
برای شرکت در برنامه، متقاضیان باید با ارائه در تمام کلاس‌ها و کارگاه‌ها/بحث‌هایی که به عنوان بخشی از برنامه برگزار می‌شود موافقت کنند. تمامی مطالب دوره در دوره ارائه خواهد شد.

هزینه دوره
دوره آنلاین 145 یورو

لطفاً مطلع باشید که پس از تأیید درخواست شما، 100 یورو پیش پرداخت لازم است.

برنامه دوره و زمان بندی
این دوره 8 جلسه خواهد داشت (بسته به عوامل مختلف از جمله تعداد شرکت کنندگان، اگر بیش از 6 نفر در کلاس داشته باشیم به زمان بیشتری برای اصلاح نیاز خواهیم داشت بنابراین برای پوشش دادن به یک جلسه کامل نیاز داریم).

هر جلسه حدود 90 دقیقه خواهد بود (در صورت درخواست می توان زمان برگزاری هر کلاس را کاهش داد و در مقابل تعداد جلسات افزایش می یابد) بنابراین دوره آموزشی 12 ساعته است اما شما در تمام مدت با استاد در تماس خواهید بود.

به دلیل اختلاف ساعت، ما باید زمانی را تنظیم کنیم که برای همه مناسب باشد، در این دوره اولین گزینه ما ساعت 16:00 به وقت تهران در روزهای شنبه است، اما این زمان ممکن است به درخواست شرکت کننده تغییر کند (ما شرایط شما را در بخش های مختلف درک می کنیم. جهان، بنابراین ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا همه چیز را تا حد امکان به آرامی تنظیم کنیم).

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر لطفا با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید و یا به درگاه ذیل مراجعه فرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یک =