طراحی زنبق در نقاشی ایرانی

مدرسه هنر اسلامی و باشگاه هنرهای اسلامی یونسکو دوره مشترک آنلاین طراحی زنبق در نقاشی ایرانی (گل و مرغ) را ارائه می دهند.

معرفی:
نقاشی ایرانی گل مرغ یکی از ظریف‌ترین هنرهایی است که برای تزیین کتاب‌ها به‌ویژه جلد آن استفاده می‌شود. اگرچه بیشتر روی کتاب ها استفاده می شود، اما این هنر زیبا در ایران به طور گسترده در ساختمان ها، پارچه ها، لوازم جانبی و غیره استفاده می شود. یکی از عناصر اصلی این هنر گل های به کار رفته در آن و یکی از پرکاربردترین گل ها، گل زنبق است.

خلاصه دوره:
یادگیری جزییات به جزییات امروزه روشی عالی برای یادگیری هنر است و از آن جایی که سبک های متفاوتی از گل زنبق در نقاشی گل و مرغ وجود دارد، یادگیری روش درست کشیدن این گل زیبا، برای یادگیری گل و مرغ یک امر ضروری است.

آنچه خواهید آموخت:
1. انواع مختلف گل زنبق در گل و مرغ
2. روش رنگ آمیزی این گل
3. نحوه و مکان افزودن جزئیات روی هر نوع گل

ابزارهایی که برای این دوره نیاز دارید:
1. کاغذهای A4
2. مداد تیز
3. قلم مو رنگ (سایز: سه برابر صفر و صفر)
4. رنگ گواش

برنامه و زمان برگزاری دوره:
این دوره پس از حداقل 5 ثبت نام کامل آغاز خواهد شد. این دوره 2 تا 3 جلسه خواهد داشت (بسته به عوامل مختلف مانند تعداد شرکت کنندگان، اگر بیش از 6 نفر در کلاس داشته باشیم به زمان بیشتری برای اصلاح نیاز داریم، بنابراین برای پوشش دادن به یک جلسه کامل نیاز داریم. ).
هر جلسه حدود 2 ساعت طول می کشد (در صورت درخواست می توان زمان برگزاری هر کلاس را کاهش داد و در مقابل تعداد جلسات افزایش می یابد) بنابراین دوره آموزشی 15 ساعته است اما شما در تمام مدت با استاد در تماس خواهید بود.
به دلیل تفاوت های زمانی، ما باید زمانی را تنظیم کنیم که برای همه افراد مناسب باشد در این دوره اولین گزینه ما ساعت 5 بعد از ظهر به وقت تهران (+3:30 به وقت گرینویچ) است، اما این زمان ممکن است بنا به درخواست شرکت کنندگان تغییر کند (ما شرایط شما را در بخش های مختلف از جهان درک می کنیم؛ بنابراین تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا همه چیز را تا حد امکان به درستی تنظیم کنیم).

هزینه دوره: 95 یورو
به اطلاع می رساند حداقل قبل از شروع کلاس دوم درخواست پرداخت را داریم.

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر لطفا با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید و یا به درگاه ذیل مراجعه فرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =