گره (تذهیب)

معرفی:
تقریباً در تمام آثار تذهیب، قاب‌های زیبایی را می‌توان دید که معمولاً با طلا نقاشی شده‌اند. این قاب ها در خطوط مستقیم یا منحنی هستند. اگرچه این نقوش فقط به عنوان قاب اثر تذهیب استفاده می شود، اما گاهی آنقدر ظریف هستند که بخشی از کار می شوند و بدون آنها، آن اثر هنری ناقص به نظر می رسد.

خلاصه دوره:
در این دوره با روش های ساخت انواع گره که در تزئین فریم ها در تذهیب استفاده می شود آشنا خواهید شد. شما 10 الگوی مختلف را یاد خواهید گرفت و با استفاده از اصولی که در این دوره آموزش داده می شود، می توانید شروع به ایجاد الگوها و طرح های خود کنید.

آنچه خواهید آموخت:
1. روش های اساسی ایجاد گره در تذهیب.
2. آشنایی با برخی از بهترین گره ها در تذهیب فارسی.
3. نحوه ترسیم حداقل 10 گره مختلف را بیاموزید

ابزارهایی که برای این دوره نیاز دارید:
1. کاغذ معمولی
2. خودکار سیاه (مدت جوهر ممکن است بهتر عمل کند)
3. قلم مو نازک (سه عدد 0 انتخاب خوبی خواهد بود)
4. رنگ طلایی (یا رنگ طلایی واقعی یا رنگ گواش طلایی)

برنامه و زمان برگزاری دوره:
این دوره 5 جلسه خواهد داشت (بسته به عوامل مختلفی مانند تعداد شرکت کنندگان، اگر بیش از 6 نفر در کلاس داشته باشیم به زمان بیشتری برای اصلاح نیاز خواهیم داشت بنابراین برای پوشش دادن به یک جلسه کامل نیاز داریم).

هر جلسه حدود 90 دقیقه طول می کشد، بنابراین کل دوره حدود 8 ساعت دوره آموزشی است، اما شما در طول دوره با شماره واتساپ ما با استاد در تماس خواهید بود.

به دلیل اختلاف ساعت، ما باید زمانی را تنظیم کنیم که برای همه مناسب باشد، در این دوره اولین گزینه ما ساعت 12:00 به وقت تهران در روزهای شنبه است ، اما ممکن است این زمان بنا به درخواست شرکت کننده تغییر کند (ما شرایط شما را در قسمت های مختلف درک می کنیم. از جهان، بنابراین ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا همه چیز را تا حد امکان به آرامی تنظیم کنیم).

هزینه دوره: 175 یورو
به اطلاع می رساند حداقل قبل از شروع جلسه دوم درخواست پرداخت را داریم.

 

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر لطفا با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید و یا به درگاه ذیل مراجعه فرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 7 =