تجربه يك هنرمند با حضور رضا اميرخانی

نشست انجمن داستان مدرسه اسلامي هنر با عنوان تجربه يك هنرمند با حضور رضا اميرخاني برگزار شد.


نشست تجربه هنرمند با حضور رضا اميرخاني روز دوشنبه 2 خردادماه سال جاري در سالن اجتماعات مدرسه اسلامي هنر و با حضور انجمن داستان اين موسسه برگزار شد.

در اين نشست كه با استقبال هنرجويان مدرسه اسلامي هنر برگزار شد، نويسنده رمان جانستان كابلستان در ابتدا به بيان و انتقال تجاربي كه در مدت داستان نويسي و رمان نويسي كسب نموده پرداخت.

بخشي ديگري از اين نشست به رمان جانستان كابلستان گذشت و اميرخاني به بيان برخي تجارب خود در اين رمان كه نتيجه سفر اين نويسنده به كشور همسايه افغانستان بود پرداخت و به داستان نويسان جوان مدرسه اسلامي هنر پيشنهاد نمود كه نوشتن يادداشت روزانه را جدي بگيرند و از نوشتن همزمان  دو يا چند كار جدي پرهيز كنند و اين پيشنهاد را نتيجه چندين سال تجربه دوران نويسندگي خود ذكر كرد.

در ادامه نويسندگان جوان در فضايي دوستانه به گپ و گفت و پرسش و پاسخ با اين نويسنده مطرح پرداختند و اميرخاني به سوالاتي در خصوص وضعيت چاپ و نشر و دريافت مجوز پاسخ داد و در پايان نمره‌ي قابل قبول براي يك رمان يا يك مجموعه داستان را كه حد نصاب جهاني آن بر اساس جمعيت هدف و مخاطب، فروش 70000 نسخه است، در ايران فروش 7000 نسخه دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 18 =