ششمین نشست نقد داستان طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، در ادامه سلسله نشست‌های نقد داستان طلاب در قم، فردا دو‌شنبه 13 اسفند، رمان «پل جغاتو» با حضور علی مهر و زهره عارفی نقد و بررسی می‌شود.

مجید محبوبی نویسنده اثر در تبریز به کلاس‌های قصه‌خوانی عبدالمجید نجفی راه می‌یابد و به آموزش اصول قصه‌نویسی می‌پردازد. ‏ محبوبی در کنار تحصیلات حوزوی، به مطالعه آثار داستان نویسی روی می‌آورد اما انس و الفت او با کتاب‌های جلال آل‌احمد بیشتر بوده است. این نویسنده در مجلاتی مانند «سروش‎ ‎نوجوان»، «سلام بچه‌ها»، «پوپک»، «انتظار نوجوان»،‏«ملیکا»، «یاران امین» و «قاصدک»‏‎ ‎برای کودکان و نوجوانان و در مجلاتی چون «کتاب ماه کودک و ‏نوجوان»، «کوثر‎«‎، «مبلغان»، «پگاه»، «پیشگامان»، «شمیم یاس» و «خشت اول» برای بزرگسالان قلم زده است.‏

‏وی نامزد دریافت جایزه «کتاب سال جمهوری اسلامی» در سال 1386 بوده و عنوان «مؤلف برتر اولین جشنواره مرزبانی وحی و خرد» در سال 1387، را به دست آورده است.

این نویسنده «آن روز، آن مهمانی»، «یک روز بهاری»، «کبوتر ‏سفید»، «هدیه»، « تربت و دریا»، « اولین برفی که زمین‎ ‎نشست»، « آفتاب حکمت»، « آینه اخلاص»، «‏روح اخلاص» و چند کتاب دیگر را در کارنامه ادبی خود دارد.

«پل جغاتو» از سوی انتشارات به نشر در 84 صفحه برای رده سنی کودک و نوجوان در سال 97 به قیمت 8500 تومان روانه بازار کتاب شده است.

این برنامه فردا دو‌شنبه 13 اسفند ساعت 18 در سالن جلسات مدرسه اسلامی هنر واقع در قم، خیابان هنرستان، نبش کوچه 20 برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم علاقه مندان آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =