چهل و هفتمین مهمانی چای و داستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، محمد طلوعی از نویسندگان معاصر ادبیات داستانی و منتقد ادبی، روز چهارشنبه با موضوع «ناداستان» مهمان چهل‌وهفتمین نشست «چای و داستان» در قم خواهد بود.

طلوعی متولد 21 اردیبهشت 1358 در رشت است. او دانش‌آموخته سینما از دانشگاه سوره و ادبیات نمایشی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. اولین مجموعه شعر خود را با عنوان خاطرات بندباز در 1382 منتشر کرد.

نخستین رمان او، «قربانی باد موافق» در سال 1386 منتشر و برنده پنجمین جایزه ادبی «واو» یا رمان متفاوت سال و همچنین نامزد هشتمین جایزه کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور گردید.

طلوعی به‌طور مستمر در مجلات همشهری داستان، سان و آنگاه با داستان‌ها و مقالات اختصاصی حضور دارد. او سردبیر مجله‌ی ناداستان است. در اردیبهشت ماه 1395 برگزیده نخستین دوره جایزه ادبی «چهل» شد که از سوی مکتب تهران به نویسندگان جوان زیر چهل سال و خوش آتیه اهدا می‌شود.

آخرین رمان وی «آناتومی افسردگی» است و آخرین اثر مجموعه داستان وی «هفت‌گنبد» است كه جايزه‌ی بوشهر را در سال 1398 برنده شده است.

یادآوری می‌شود این نشست روز چهار‌‌شنبه 16 بهمن‌ماه از ساعت ۱6 در مدرسه اسلامی هنر قم واقع در خیابان هنرستان، نبش کوچه 20 برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + بیست =