تعداد هنرجو
157 هنرجو
تعداد جلسات
9 جلسه
ضبط
ضبط شده استدیویی
طول دوره
طول دوره 88 دقیقه
پشتیبان
پشتیبانی محتوایی ندارد
گواهی پایان دوره
مدرک معتبر دارد (با نشان یونسکو)
کار پایانی
کار پایان دوره ندارد

777 هزار تومان

یادگیری خط تحریری به چه درد می‌خورد؟

خط تحریری فارسی جزئی از هویت و فرهنگ ایرانی است. این خط باتوجه به تاریخ کهنی که دارد، یکی از عناصر اصلی هنر و ادبیات فارسی شناخته می‌شود. با یادگیری خط تحریری، شما با الگوها و قواعد خاص خط فارسی آشنا می‌شوید و این نه تنها به شما اجازه می‌دهد تا بهترین شیوه‌های ارتباط با زبان و فرهنگ فارسی را بیاموزید و به هویت ملی خود نزدیکتر شوید، بلکه به دیگران نیز پیامی دربارۀ فرهنگ و هویت شما منتقل می‌کند.

خطوط زیبا و منظم خوشنویسی، یک فعالیت آرامش‌بخش و مراقبتی است که به شما کمک می‌کند تمرکز خود را بهبود بخشید و استرس روزمره را کاهش دهید؛ مهارت هنری خود را تقویت کنید و آثار زیبا و خلاقانه‌ای ایجاد کنید، و احساس رضایت و اعتمادبه‌نفس بیشتری به دست آورید.

بنابراین یادگیری خوشنویسی می‌تواند به شما در کاهش استرس، افزایش تمرکز و توجه، افزایش خلاقیت، افزایش اعتمادبه‌نفس و تجربۀ آرامش کمک کند.

دقایقی از کارگاه خط تحریری مقدماتی

بستۀ عشقه چیست؟

خوشنویسی پیچش قلم بر نازکای زلف خطوط بر جان کاغذ است. با دیدنش آدم غرق می‌شود در جادوی کلمات و حروفی که در هم پیچیده‌اند، و غلت می‌خورد در انحناها و نقطه‌ها و قوس‌ها. گویی کلمات به رقص آمده‌اند و چون عشقه جهان را به پیچش و رقصی ابدی درآورده‌اند.

بستۀ عشقه شامل چهار دورۀ خط تحریری مقدماتی، متوسطه، پیشرفته و تکمیلی است که به صورت استودیویی ضبط و تدوین شده و در اختیار شما قرار گرفته است.

دقایقی از کارگاه خط تحریری متوسطه

در کارگاه خط تحریری چه می‌گذرد؟

در طی 34 جلسۀ دورۀ عشقه، از طریقۀ درست نوشتن حروف الفبا آموزش را آغاز می‌کنیم و بعد روی یادگیری کلمه‌نویسی متمرکز می‌شویم، اینکه هر حرفی در اتصال با حروف دیگر چه شکلی پیدا می‌کند؛ مثلاً حرف م در اتصال با ر فرمی دارد و در کنار الف شکلی دیگر. تمام صورت‌های اتصال این 32 حرف را که آموختیم، وارد جمله‌نویسی و سطرنویسی می‌شویم، اینکه آرایش کلمات در جملات مختلف چگونه باید باشد و آیا الگوی مشخصی دارد. و بعد در سطح تکمیلی دوباره به ترکیب حروف و کلمات برمی‌گردیم اما این بار با آرایشی زیباتر و حرفه‌ای‌تر.

در پایان این دوره شما یک خوشنویس و خطاط کاردرست خواهید بود.

دقایقی از کارگاه خط تحریری پیشرفته

استاد این کارگاه کیست و چرا بهتر است با او این دوره را بگذرانیم؟

سیدحسین خاتمی خطاط، مدرس و محقق خط نستعلیق و نسخ است و سال‌هاست در زمینۀ آموزش و تحلیل مفردات و ترکیب خط و نیز اصول و مبانی هنر خوشنویسی فعالیت می‌کند و در مؤسسات و آموزشگاه‌های هنری مختلفی مشغول به تدریس است.

مهارت و شیوۀ تدریس گیرای اوست که هنرجویان زیادی را به هنر خطاطی علاقمند کرده است. بر این باوریم که این بستۀ آموزشی تمام نیاز شما به استاد را تأمین می‌کند.

دقایقی از کارگاه خط تحریری تکمیلی

چرا تهیۀ بستۀ عشقه توصیه می‌شود؟ چرا هر کدام از این چهار دوره را جداگانه تهیه نکنیم؟

شما با تهیۀ بستۀ عشقه می‌توانید در هزینه و زمان صرفه‌جویی ‌کنید چرا که شهریۀ ثبت‌نام این بسته، نسبت به تهیۀ چهار دوره به صورت مجزا، کمتر است و نیز زمان کمتری را صرف پیدا کردن کارگاه خواهید کرد و با یک‌بار ثبت‌نام، به چهار کارگاه دسترسی خواهید داشت.

این کارگاه به درد چه کسانی می‌خورد؟

بستۀ عشقه برای هر کس که دوست دارد خطی خوش داشته باشد بسیار مفید و مناسب است.

توجه:

این کارگاه به صورت استودیویی ضبط و تدوین شده است و آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سوالات خود را در تلگرام و ایتا به نشانی isoapr_admin و تلفن تماس: ۰۲۵۳۷۸۳۰۸۱۱ و همچنین از طریق آیکن چت آنلاین سایت از ما بپرسید.

صفحات رسمی ما را در شبکه‌های اجتماعی با شناسه isoapr دنبال کنید.

لینک کوتاه دوره:

https://isoa.ir/academy/?p=2252525
دوره را به دوستان خود هدیه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://isoa.ir/academy/?p=2252525

فرهنگی هنری طلوع ماه نو

×
ورود | ثبت‌نام
لطفا شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
ورود شما به معنای پذیرش شرایط و قوانین می باشد