جلسه تکریم و معارفه دکتر ابراهیم بازرگانی و دکتر حمیدی پارسا

جلسه تکریم و معارفه دکتر ابراهیم بازرگانی و دکتر حمیدی پارسا با حضور دکتر محمدحسین نواب، دکتر داوودآبادی، دکتر حسین سرانجام، دکتر پورنعان حجت‌الاسلام مهدوی، آقایان نورالدینی، سلطان‌پور، مهندس ارج، حیدری، حقایقی، صابری، سلطانپور، پازیر، ابراهیمی، ساداتی، رضایی و خانم پارسا و جمعی دیگر از حاضرین برگزار شد، همچنین اعضای هیئت علمی آقایان دکتر فریدالدین فرید عصر، دکتر سلطانی و دکتر حاتمی‌پور عقیقی نیز حضور داشتند.

در ابتدا جلسه دکتر نواب، از آقای دکتر بازرگانی تشکر کردند و اشاره کردند که طولانی‌ترین دوره معاونت آموزشی به ایشان تعلق داشته که نزدیک به پنج سال بوده است.

همچنین به سیاست توسعه‌گرایی ایشان اشاره کرده و گفتند: «در زمانی که ما مشغول بازسازی برخی ساختارها بودیم، آقای بازرگانی به تنهایی مسئولیت سنگین توسعه‌گرایی را به عهده داشتند. امیدواریم آقای دکتر پارسا نیز ادامه‌دهنده این توسعه‌گرایی باشند» همچنین آقای دکتر پارسا را به خرد جمعی توصیه کردند و برای تحقق این هدف، مشورت با اعضای هیئت علمی را راه‌گشا دانستند.

پس از ایشان، دکتر فریدالدین فرید عصر فضای همدلانه را از ویژگی‌ها مهم و قابل ستایش مجموعه برشمردند و از این بابت تشکر کردند.

در ادامه، دکتر بازرگانی گزارشی اجمالی از وضعیت فعلی دانشگاه ارائه کردند. همچنین، راه‌اندازی مقطع کارشناسی و نیز ایجاد رشته فلسفه هنر در مقطع دکتری را از دستاوردهای دوره مسئولیت خود برشمردند.

دکتر بازرگانی از آقای حیدری که بخش معاونت فرهنگی را فعال کردند، از آقای حاتمی و خانم پارسا که امور مجموعه آموزش را به عهده داشتند و برخی موانع جدی را مرتفع کردند، از آقای بچاری که نیازهای مدرسه را در ارتباط با دانشجویان عراقی پاسخ دادند و از آقای صابری که سیل پایان‌نامه‌های دپو شده را سامان بخشیدند و سایر همکارانشان در بخش آموزش قدردانی کردند.

دکتر پارسا، نیز به توسعه‌گرایی آقای دکتر بازرگانی اشاره و تاکید کردند که این مسیر را ادامه خواهیم داد.

دکتر نواب حکم انتصاب دکتر پارسا را تقدیم و ایشان را به عنوان معاون آموزش و قائم مقام رئیس، در موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی منصوب کردند.

در پایان آقای حاتمی به نمایندگی از همکاران آموزش هدیه‌ای را به یادگار تقدیم آقای دکتر بازرگانی نمودند.

جلسه تکریم و معارفه دکتر ابراهیم بازرگانی و دکتر حمیدی پارسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =