عقد تفاهم نامه همکاری با سازمان «سمت»

همکاری با نهادها و مراکز علمی و پژوهشی از اهداف مهم مدرسه اسلامی هنر محسوب می‌شود. سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) از مهم‌ترین مراکز علمی و پژوهشی در سطح کشور است. مذاکرات برای همکاری با این مرکز از دوران مسئولیت رئیس فقید آن جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر احمدی شروع شد و حتی در سال گذشته مدرسه اسلامی هنر یک روز میزبان ایشان و سایر مسئولان سمت بود. بهانه‌ی همکاری با سمت،  تدوین مداخل کلان پروژه «فرهنگ‌نامه موضوعی هنر و زیبایی در قرآن و احادیث» بود که سازمان سمت نیز  پس از آگاهی از اهمیت  و ضرورت اجرای این پروژه نسبت به همکاری با مدرسه اسلامی هنر در به ثمر رسیدن این فرهنگ‌نامه اعلام آمادگی نمود.

پس از برگزاری چند جلسه مذاکره و رایزنی در محل سازمان سمت، مدرسه اسلامی هنر در روز چهارشنبه چهارم مهر ماه میزبان جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر ذبیحی سرپرست سازمان مطالعه و تدوین(سمت) بود. در این دیدار که جناب آقای دکتر خادمی معاون پژوهش سمت نیز حضور داشتند؛ ریاست سازمان سمت پس از بازدید از بخش‌های گوناگون مدرسه اسلامی هنر و آگاهی از فعالیت‌های مدرسه، با ابراز خوشنودی از وجود چنین مرکزی  برآمده از حوزه علمیه در شهر مقدس قم، برای مدرسه آرزوی موفقیت روزافزون کردند.

 

این جلسه صمیمانه که علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین دکتر نواب، جمعی از اساتید برجسته مدرسه نظیر حجت الاسلام والمسلمین حسینی ژرفا، استاد احمد شهدادی، آقای دکتر کوشه‌ای مدیر فرهنگ‌نامه و آقای دکتر علی کاظمی از اساتید و پژوهشگران فرهنگنامه حضور داشتند، با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دو مرکز به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سیزده =